هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد

[ad_1]

ایسنا/ گیلان اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان امشب با حضور فرمانده سپاه استان گیلان و جمعی از اصحاب رسانه گیلان در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

مهدی عزیزی مدیرکل امور خارجه مهر در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گیلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع مهم مدیریت فضای مجازی گفت: پس از سال 1387 رسانه ها در منطقه و جهان توسعه بسیار بدیهی است.

وی با اشاره به اعطای جایزه نخست وزیر وقت به خبرنگاران عرب در جنگ 22 روزه افزود: امروز رسانه ها نه تنها یک کارکرد اطلاع رسانی بلکه ابزاری برای مدیریت تحولات منطقه ای و جهانی هستند.

خبرگزاری مهر با بیان اینکه رسانه جمهوری اسلامی در دهه گذشته از مواضع رویدادی و خبری دور شده است، گفت: ما امروز به ادبیات جدید رسانه ای نیاز داریم. چه در داخل و چه در سطح بین المللی».

عزیزی تیم گفتگوی هسته ای را که در تلاش برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی است، خواند و گفت: “

وی با اشاره به سه سناریو رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی و محورهای مقاومت در همه مناسبت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، افزود: در سناریوی اول از حضور مردم در جریانات سیاسی و اجتماعی جلوگیری می کنند و سپس به تحریف، تخریب و بدنام کردن تاک می پردازند. بر.

مدیرکل خبرهای خارجی خبرگزاری مهر هدف از راه اندازی شبکه ایران اینترنشنال را تغییر ذائقه مخاطبان و تأثیرگذاری بر افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد: رسانه های ما باید در زمان جنگ از رویداد کلیدی خارج شوند و منتظر اتفاقی نباشند. ما شاهد تعادل نسبی رسانه ای بودیم و ادبیات رسانه ای ما تغییر کرد.

عزیزی با بیان اینکه 80 درصد اخبار دنیا توسط انگلیس و فرانسه پخش می شود، گفت: باید وارد فضای مجازی شویم.

وی در خصوص برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهید مهندس در عراق، سوریه و لبنان گفت: رویداد مهم.”

این فعال رسانه ای با بیان اینکه رسانه ها برنده میدان را مشخص می کردند، افزود: نتایج جمهوری اسلامی و محور مقاومت معادلات منطقه ای را تغییر داده و اسطوره شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را درهم شکست. جمهوری اسلامی تنها کشوری است که همزمان با اسد آمریکا را تحقیر کرده است و لذا امروز بیان مقاومت اسلامی اثر بازدارندگی داشته است.

عزیزی رژیم صهیونیستی را در موضعی ارتجاعی دانست. 9 محور مقاومت و تاکید کرد: گفتمان امام خمینی (ره) درباره قدس به موشک هایی تبدیل شده است که قلب رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است.

وی افزایش توطئه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی را نشانه افزایش موفقیت های ما دانست و ادامه داد: رسانه ها باید به شبهات دشمن نسبت به فلسطین و محور مقاومت متجاوز عمل کنند. بدون واکنش.

عزیزی از نقطه همگرایی اسلامی دلسرد کرد و گفت: امروز ایران با تکیه بر قدرت داخلی به یک الگوی قوی تبدیل شده است و دشمنان نمی خواهند ایران الگو باشد، اما تحولات غرب آسیا نشان از شکست دشمنان دارد. و پیروزی گفتمان مقاومت اسلامی.»

وی اصحاب رسانه را به هوشیاری در برابر فضای ناامیدی و ناامیدی دعوت کرد و گفت: .

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *